Wisselklas
Vier kinderen zijn ieder een week lang te gast op een bijzondere school, die ver van hun eigen belevingswereld staat. De atheïstisch opgevoede Asha bezoekt een islamitische school, studiebol Junior draait mee op de Vrije School, de niet-gelovige Elvira bidt mee met de Hindoes en de nuchtere Youri leert over de bijbel op een streng gereformeerde school. Door de ontnuchterende, niet van humor gespeende en opvallend praktische interpretatie die de schoolkinderen geven aan hun verschillende geloofs- en levensovertuigingen, worden in deze dagboekachtige documentairereeks de onderwijsvormen in een bijzonder perspectief gesteld. Tijdens IDFA zijn de afleveringen over de islamitische en de gereformeerde school te zien.