Karma Clown
Roosa volgt een opleiding tot professioneel clown. Uitgerekend in haar eindexamenjaar loopt de relatie met haar eerste grote liefde stuk. Dit intieme portret – een afstudeerproject van de Deense filmschool – volgt het idealistische meisje op bijna dagboekachtige wijze in de periode na de breuk. De intensieve opleiding eist al haar kracht, concentratie en humor op, terwijl ze het liefst in een hoekje zou zitten huilen. Thuis praat ze met vriendinnen over liefde, over wat ze van haar verdriet leert en over haar idealen, maar als ze alleen is probeert ze haar ex te bellen.