My Little Princess
Juliette Plas, die het idee leverde voor deze documentaire, is een geëngageerde tiener. Ze heeft een bijzondere vriendschap gesloten met Seka, een voormalig filmeditor en Miss uit Sarajevo, die het meisje als haar eigen dochter beschouwt. Juliette probeert voor Seka een ticket bij elkaar te verdienen, zodat de vrouw eindelijk haar familie in haar vaderland terug kan zien. Haar tomeloze energie en vastberadenheid slaat over op haar ouders, vriendinnen en zelfs haar hele klas. De film is een verslag van de acties die op touw worden gezet en van de speciale band tussen mensen van verschillende generaties, culturen en achtergrond.