Juvenile Liaison
In het Britse graafschap Lancashire heeft de politie een speciaal programma ontwikkeld om te voorkomen dat jonge kinderen die neigen naar crimineel gedrag, later bij de kinderrechter terechtkomen. Broomfield en Churchill filmden gedurende vijf weken op het politiebureau en registreerden onder meer het verhoor van de zevenjarige Glenn, opgepakt wegens het afpakken van het cowboypak van een ander jongetje. Ook Rashida is een potentieel gevaar voor de samenleving: zij wordt verdacht van het stelen van een pen en betrokkenheid bij de verdwijning van een appel. De kinderen worden streng aangepakt, met langdurige ondervragingen en soms zelfs een bezoek aan een donkere cel. Het geschetste beeld van het liaisonteam was dan ook niet erg flatterend, met als gevolg dat de vertoning van JUVENILE LIAISON onder druk van de politie werd verboden, en de film na zijn première op het London Film Festival gedurende 15 jaar op de plank bleef liggen.