Con el corazón en la tierra
Carlos Almenares is voorzitter van een coöperatie in de Cubaanse bergen. Terwijl hij wordt gevolgd schetst CON EL CORAZÓN EN LA TIERRA de problemen die het leven in de bergen met zich mee brengt.