Colours in the Dust
Van de 1,5 miljoen Haïtianen die dakloos werden door de aardbeving van 2010, leven 400.000 nog altijd in tentenkampen. De twaalfjarige kunstenaar Jouvens heeft inmiddels wél weer een huis, en maakt kleurrijke kunstwerken om de ellende die hij meemaakte te verwerken. Deze film maakt onderdeel uit van Why Poverty?, een revolutionair crossmediaal evenement dat in november 2012 plaatsvindt en mensen aan wil moedigen die vraag te stellen. Het evenement, dat wereldwijd wordt ondersteund door zeventig omroepen, heeft tot doel nationaal en internationaal het debat over armoede in de 21e eeuw een nieuwe impuls te geven.