How I Love You
Artikel 534 van het Libanese wetboek schrijft voor dat ‘tegennatuurlijk’ seksueel contact wordt bestraft met een gevangenisstraf van minimaal één jaar. Documentairemaker Akram Zaatari zocht via chatboxes op internet naar homoseksuelen die voor zijn camera wilden vertellen over hun liefdesleven. Twee mannen reageerden en moesten vervolgens overbelicht in beeld worden gebracht, om herkenning te voorkomen. Ze vertellen welk lichaamsdeel ze het mooiste vinden, en babbelen wat over kleren die ze in New York hebben gekocht, maar praten ook openhartig over hun relatieproblemen, de eerste ontmoeting en de eerste stiekeme seksuele contacten, waarbij het gevaar om in de gevangenis te belanden altijd aanwezig is.