Tiny Souls
De Syrische Marwa, haar zusje Ayah en haar broertje Mahmoud zijn met hun moeder en andere broers en zussen gevlucht uit Syrië en in vluchtelingenkamp Zaatari in Jordanië terechtgekomen. Ze zijn 11, 9 en 5 als filmmaker Dina Naser in 2012 begint met het vastleggen van hun dagelijks leven.
De kinderen spreken vrijuit met haar, ze delen herinneringen aan de gruwelijkheden die ze in Syrië hebben ervaren maar tonen ook veerkracht en levenslust. De primitieve omstandigheden waarin ze leven, in een kleine ruimte in het enorme, met prikkeldraad van de buitenwereld afgesloten kamp, zonder stromend water en voldoende basisvoorzieningen, vormen het decor waarin de kinderen ondanks alles spelen en ontdekken.