The Selling of Innocents
Langs de Falklandweg in Bombay bevindt zich de grootste rosse buurt van India. Elke avond verdringen duizenden mannen zich in de straatjes van Kamatipura, een wijk van slechts zes huizenblokken. Achter de deuren van de bordelen gaat een doolhof van gangen en peeskamers schuil. Daar wonen en werken de vaak nog minderjarige prostituees. Veel van hen komen oorspronkelijk uit Nepal waar ze werden gekidnapt of verkocht door familieleden. Vanwege hun lichte huid en exotische gelaatstrekken zijn Nepalese meisjes uitzonderlijk populair in de Indiase seksindustrie. De Amerikaanse regisseur William Cobban kreeg toegang tot één van de drukst bezochte bordelen in Bombay. THE SELLING OF INNOCENTS volgt de handel in jonge meisjes van Katmandu tot in Kamatipura.