Park
Asri en Hasan, twee Indonesische studenten in Taiwan, ontmoeten elkaar ’s avonds in een park. Ze praten over wat er die dag is voorgevallen en verwerken de gebeurtenissen in een gedicht. De ontmoetingen krijgen een vast ritme en gaandeweg ontstaat het idee een radiozender te beginnen, gericht op de vele Indonesische arbeidsmigranten in Taiwan, die in sectoren als zorg en bouw de Taiwanese personeelstekorten oplossen.
Al filosoferend en kletsend raken de hoofdrolspelers van Park aan belangrijke thema’s als economische kwetsbaarheid en persoonlijke vrijheid. Dat alles in de kalme, haast benevelende setting van het Tainanpark in de zomer, in het magische tijdvak tussen dag en nacht.