My Vote is My Secret - Chroniques Sud-Africaines 1994
1991 was een belangrijk jaar in de geschiedenis van Zuid Afrika. In dat jaar werd Nelson Mandela vrijgelaten en werd langzamerhand tot de afschaffing van de apartheid overgegaan. Maar na een periode van euforie en bevrijding werd de sfeer toch weer gespannen. Die situatie bereikte een hoogtepunt tijdens de eerste algemene verkiezingen in april 1994. Drie filmmakers van de Direct Cinema Workshop kozen vijf lokaties om verslag te doen van de laatste weken voor de verkiezingen. Vanuit onder andere het Inkhata hoofdkwartier in voormalig Bophutatswana en op het platteland waar de extremistische blanken in de meerderheid zijn, hebben zij een uniek beeld gegeven van deze historische verkiezingen.