Identity
Gedramatiseerde documentaire over de reclamewereld. De film volgt een cynische directeur van een reclamebureau. In ogenschijnlijk authentieke scènes zien we hem aan het werk, thuis en in onderhandelingen met cliënten. Tegenover deze gewetenloze figuur stelt de film zijn creatieve partner, die integer probeert te blijven. De film schetst een provocatief beeld van een beroep waarin ethische overwegingen ondergeschikt zijn aan het verdienen van geld. Zo merkt de partner van de directeur op dat reclamemensen in dezelfde positie verkeren als journalisten onder Mussolini. De film zorgde voor opschudding in de Nederlandse reclamewereld, die Vrijman verweet "een verkeerde indruk" van het vak te geven. De filmmaker noemde zijn film "een onderzoek naar de identiteit van de reclame en de reclameman".