Golden Earring - Don't Stop the Show
Het is met afstand de bekendste en meest succesvolle Nederlandse rockband: Golden Earring, bestaande uit het viertal Barry Hay, Cesar Zuiderwijk, Rinus Gerritsen en George Kooymans. Onlangs vierden ze hun dertigjarig jubileum, en de band is nog steeds alive and kicking. Met succesvolle hits als Radar love, Twilight zone en de Amerikaanse nummer 1-hit When the lady smiles werden ze wereldberoemd. Volgens sommigen had er zelfs nog meer ingezeten en konden ze uitgroeien tot de bekendste importband van Amerika. De grote stap om permanent in de Verenigde Staten te gaan wonen en werken werd echter nooit genomen, omdat heimwee de mannen iedere keer weer naar huis dreef. Over de soms moeizame beginjaren komen vooral ex-bandleden aan het woord, want de huidige Earring-leden hadden geen zin in een nostalgische terugblik. De muziek overheerst, met hier en daar wat oude archiefbeelden en gekke, gedateerde videoclips. Omdat er iedere keer weer een nieuwe hit komt, blijven de mannen maar doorgaan.