Love and Rubbish
Onder de ongeveer vijf miljoen daklozen in Rusland zijn naar schatting één miljoen kinderen. Dit portret van een groep kinderen die op een vuilnisbelt aan de rand van Moskou woont, toont de ontberingen waaraan zij blootstaan en de dromen waar zij zich aan vastklampen. Deze film maakt onderdeel uit van Why Poverty?, een revolutionair crossmediaal evenement dat in november 2012 plaatsvindt en mensen aan wil moedigen die vraag te stellen. Het evenement, dat wereldwijd wordt ondersteund door zeventig omroepen, heeft tot doel nationaal en internationaal het debat over armoede in de 21e eeuw een nieuwe impuls te geven.