Boven in de kerselaar
In een tijd waarin mechanisering nog geen intrede in de fruitteelt heeft gedaan is het mooi om te zien hoe men met de hand de kersen uit de bomen haalt. Alledaagse taferelen hierbij als de schaft en het verjagen van al te hongerige vogels worden op een aanschouwelijke manier in beeld gebracht.