A Bar at the Victoria Station
Piotr en Marek dromen van veel geld verdienen. Maar niet in hun thuisland Polen, waar ze als langdurig werklozen geen kansen zien. Een eenvoudig eetkraampje bij een Londens station lijkt ze wel wat. Ze nemen een Engelse les, pakken hun boeltje en vertrekken naar Engeland. Bij aankomst krijgen ze te horen dat ze eerst flink zullen moeten dokken voor de benodigde werkvergunningen. Via een start in het schimmige illegale circuit, hopen ze met hun eerste verdiende geld naar een legale betrekking over te stappen. Maar voor twee Polen die de woorden 'I don't know' niet eens verstaan, blijkt zelfs de onderste sport van de ladder te hoog gegrepen. 'Het was veel te gemakkelijk binnenkomen hier', verzucht de dominante Piotr. 'Hadden ze ons maar tegengehouden bij het immigratiekantoor aan de grens, dan hadden we niet zo hoeven spartelen'. Gefilmd in direct cinema-stijl.