My Fish Brian
Søren houdt erg van vissen. In zijn eentje trekt hij eropuit met zijn hengel en zijn viskoffer. Hij weet precies waar hij zijn moet, want hij vist al jaren in hetzelfde meertje. Ook de vissen zijn bekenden voor hem, hij heeft zelfs een favoriet, Brian. Het is al meer dan drie jaar geleden dat hij Brian - die toen nog erg klein was - voor het eerst ving. Nu is de vis volwassen en weegt hij al meer dan vier kilo. Søren beschouwt het glibberige beest als zijn vriend, iemand met wie hij kan praten als hij bijvoorbeeld ruzie heeft thuis en zich niet zo gelukkig voelt. Hij heeft hele gesprekken met Brian en is een beetje boos als de vis hem laat wachten. Als hij hem dan eindelijk gevangen heeft, haalt hij heel voorzichtig het haakje uit zijn bek en zet hem met een groet terug in het water.