Yes, Miss Commander!
Registratie van de gebeurtenissen in een militair trainingskamp voor Isra\'eblische jongens met een criminele achtergrond. Bijzonder aan het programma is dat de legerofficieren allemaal vrouwen zijn. Zij geven de recalcitrante en opstandige jongens bevelen en dwingen hen tot meer push-ups als ze niet doen wat er gezegd wordt. De jongens zijn niet gewend bevelen op te volgen -- zeker niet van jonge, goed uiziende vrouwen. Het leidt tot komische situaties, zoals wanneer een jongen in zijn ondergoed staat te jengelen dat hij zijn uniform niet aan wil trekken terwijl hij door zijn vrouwelijke officier bestraffend wordt toegesproken. De wisselwerking tussen de vrouwen en de jongens heeft zeker goede kanten; de vrouwelijke \i touch\i0 is voor sommigen net wat ze nodig hebben om zich wat meer open te stellen. Maar de keerzijde -- seksuele intimidatie van de vrouwen -- is er ook. Aan het eind lijkt het allemaal goed te komen met de jongens, maar het blijft de vraag in hoeverre dat mede te danken is aan het bijzondere trainingsprogramma.