Let Me Go Home
De veertienjarige Sietske is op haar zevende uit huis geplaatst. Sindsdien is ze weggelopen bij negenendertig pleeggezinnen. Ze wil niet accepteren dat ze niet meer bij haar moeder kan wonen. Inmiddels zit ze al anderhalf jaar in een gesloten jeugdinrichting. De dag dat ze weer naar buiten mag, komt steeds dichterbij.