Rip My Sweet Cousin
Dit jaar overleed Michel Kopec, 18 jaar. Hij was op weg van zijn werk naar huis en reed met zijn scooter veel te hard over een industrieterrein in Nieuwegein. Hij vloog uit de bocht en kwam met zijn hoofd tegen een lantaarnpaal. De lantaarnpaal waar hij tegenaan reed, is behangen met bloemen en briefjes met teksten van vrienden. Teksten over op vakantie gaan, uit eten gaan, kickboksen. De trivialiteit van die nooit gerealiseerde plannetjes is het onderwerp van deze documentaire; het feit dat ze nooit zijn uitgevoerd, maakt de alledaagse voornemens bijzonder. Deze radiodocumentaire probeert de toevallige dood van Michel te verbeelden in geluid.