Feed
Kevin Rafferty‘s bekendste film is ongetwijfeld THE ATOMIC CAFE, waarin hij fragmenten van militaire propagandafilms, voorlichtingsfilms, televisiespotjes en speelfilms over de Koude Oorlog en de dreiging van een atoomoorlog, samensmeedde tot een hilarische en ontnuchterende kijk op de Amerikaanse buitenlandse poltiek van de jaren vijftig en zestig. Samen met James Ridgeway - politiek correspondent voor - paste hij een vergelijkbaar proces toe in FEED. Onderwerp zijn ditmaal de presidentsverkiezingen van 1992, Clinton versus Bush en een beetje Ross Perot. Rode draad vormen ongepolijste beelden van de betrokkenen voor- en nadat zij een televisieoptreden hadden. Opvallend is het grote aantal milkshakes dat door hen in die gestolen momenten wordt genuttigd.