My Grassland
Als een gezin in Mongolië gaat verhuizen, neemt het gewoon zijn huis mee. De enorme tent waarin de Mongolen wonen is makkelijk uit elkaar te halen, net zoals bijna alles met de hand gebeurt. In MY GRASSLAND wordt een gezin uit Mongolië gevolgd tijdens de dagelijkse bezigheden, gezien door de ogen van het zoontje. Hij helpt zijn moeder met het maken van de boter, ‘s avonds spelen ze gebarenspelletjes, en ‘s ochtends dollen ze wat met de hond, totdat de kinderen op de bus worden gezet naar de ver weg gelegen school. De weidse grasvlakten zijn imposant, maar het landschap wordt sinds kort doorbroken door een aantal boorplatforms. Verder verandert er niet veel; de seizoenen glijden voorbij, van de eerste lammetjes tot de schaatspret.