Return to Sender
Het derde deel in Jon Bang Carlsens documentaire-trilogie over de ontmoeting van zijn zoons Hjalmar en Simon met andere culturen. Na hun langdurig verblijf in Ierland en Zuid-Afrika reist de familie in RETURN TO SENDER per schip terug naar Denemarken. Tijdens de lange zeereis gaan ze in gedachten terug naar een trip door de Kalahari-woestijn, op zoek naar de oorspronkelijke bewoners van Zuid-Afrika, de Bosjesmannen. Uiteindelijk volgt dan de aankomst thuis in Denemarken, waar het maar niet ophoudt met regenen.