So Far Distance
Een kameel loopt door de woestijn. De wind giert over het glooiende, door God en alle mensen verlaten landschap en blaast mooie patronen in het zand. In het volgende beeld rijdt een auto door een stad, met de kameel achter in de laadbak. We kijken als het ware door de ogen van het beest naar de omgeving. Met opgeheven kop observeert hij de voorbijrazende bewoonde wereld; een kind op een fiets, een politieagent, de lampjes van de feestverlichting boven de straat. Dan nadert het einde van de reis - de kameel wordt het slachthuis in geleid, waar hij een wrede dood vindt.