Nobody's Business
'Ik ben maar een gewone man die een heel gewoon leven heeft geleid. Ik heb in het leger gezeten, ik ben getrouwd, ik heb een gezin grootgebracht... Hard gewerkt. Ik had mijn eigen bedrijf. Niets bijzonders, dus. Niets om een film over te maken.' Aldus Oscar Berliner, de vader van Alan en hoofdpersoon van Nobody's Business. Op de voor hem bekende, grondige wijze onderzoekt Berliner de geschiedenis en joodse achtergrond van deze kant van zijn familie. Hoe onwillig zijn vader ook reageert op de aanwezigheid van de camera, het resultaat is een unieke filmische biografie.