A Bit Scary Really
Zij zijn stedelingen. De spar is erg groot. De kettingzaag heeft een zware motor. Het is de eerste keer dat ze een boom vellen. Geen simpele klus… Geen wonder dat de camera zich veilig heeft teruggetrokken in de blokhut. Vanaf een grote afstand observeert hij de scène en luistert mee naar de onzekere overwegingen die worden uitgewisseld bij de boom. Er is niets aan te doen: de spar verpest het uitzicht en moet eraan. Kleine silhouetten doen hun best te voorspellen welke kant de boom op zal vallen. Het is grappig om te horen en te zien, maar een beetje eng is het eigenlijk ook wel.