The Vision & the Image
Onheilspellend en beeldend portret van de onbegrepen profeet Thomas Yates die in 1990 in Antwerpen de mensheid probeert voor te bereiden op het onvermijdelijk naderende einde. Met name de aanbidding van het beeld en de invoering van het internationale barcodesysteem ziet hij als de definitieve signalen van het failliet van de aarde.