Behind the Rent Strike
Broomfield begeeft zich onder de bewoners van de achterstandswijk Kirby in Liverpool en schetst, zichzelf niet ontziend, de gapende kloof tussen politiek, onderwijs en media enerzijds en de gedupeerde arbeidersklasse die in opstand komt anderzijds.