Come As You Are
COME AS YOU ARE portretteert drie mensen die een alter ego hebben gecreëerd waarin zij hun (seksuele) fantasieën uitleven. Ron, in het dagelijks leven van middelbare leeftijd, heeft als alter ego de verleidelijke drag queen Candy; de timide John zoekt via zijn alter ego van urban cowboy naar zijn mannelijke, homoseksuele identiteit en Bridget, tenslotte, leeft haar behoefte aan sexuele verleidelijkheid uit via een fantasiefiguur, die een kruising is van een stripheldin en een femme fatale. De drie verhalen zijn gefilmd in een bijpassende stijl, respectievelijk de B?film, de western en de film noir. Behalve een schets van drie gecompliceerde levens roept de film vragen op over seksuele identiteit, sociale 'maskers' en de relatie tussen fantasie en werkelijkheid.