3 Minuten
Het treinstation van Passau heeft een magisch perron. Het is opgetild in een wervelwind van tijd. De wijzers van de klok tollen zo hard dat je ze soms niet meer onderscheiden kunt. Spooktreinen rijden langs, met geesten als passagiers. Het gaat hier om een zuiver cinematografisch experiment dat de Oostenrijkse filmmaker Christoph Brunner uitvoerde binnen het grotere project 'Places in Times'. De tijd vatte hij samen, maar niet volgens de klassieke stop motion-techniek. Zo ontstond een film van drie minuten waarvoor vier uur lang is opgenomen en geen belichte seconde materiaal is weggegooid. Een film als een puzzel.