Sunrise over Tiananmen Square
Deze documentaire onthult het verleden van artiest/filmmaker Shui-Bo Wang die lid was van de Rode Garde tijdens de Culturele Revolutie. De rijke collage van originele kunstwerken, animaties, beeldmateriaal uit het archief en familiefoto's, licht ook zijn positie als posterartiest en zijn ervaringen als docent uit.