Great Muy Bien
In 2015 herstelde de Verenigde Staten haar diplomatieke relaties met Cuba. Hoewel het economisch embargo tegen Cuba nog altijd van deels kracht is, is voor veel Cubanen de droom om in het buitenland te wonen of werken ineens niet meer zo onwerkelijk. Daarom leren veel bewoners van het Spaanstalige eiland nu de Engelse taal in privéscholen, die in heel Cuba uit de grond zijn geschoten. De noodzaak van deze Engelse lessen laat regisseur Sheyla Pool Pastor zien door ze de moeizame conversatie te filmen tussen een Amerikaanse toerist en zijn Cubaanse chauffeur. De Amerikaan benadrukt dat Cuba door de nieuwe diplomatieke relaties snel zal veranderen. Dat ziet hij als een negatieve ontwikkeling, terwijl veel Cubanen het juist zien als een nieuwe kans. Tijdens de Engelse taallessen horen we dan ook over hun dromen voor de toekomst en het nieuwe Cuba dat aan de horizon opdoemt.