Never Like the First Time!
In deze op interviews gebaseerde animatie vertellen vier mensen over hun eerste keer. De verhalen zijn pijnlijk, ontroerend en herkenbaar. Ze hebben éen ding gemeen: het wordt nooit meer als de eerste keer!