Labyrinth
Nog één signaal werd op 27 juni 2010 via zijn telefoon ontvangen. Daarna is nooit meer iets vernomen van Bill Ewasko, die drie dagen eerder verdween tijdens zijn wandeltocht in het Joshua Tree National Park. Lang nadat de politie en Ewasko’s familie tevergeefs een zoektocht uitzetten, puzzelen ‘armchair detectives’ en collega-hikers nog altijd door, hopend op antwoorden. Online blijft geen theorie onbesproken, offline geen pad onbewandeld.
Deze interactieve documentaire dompelt de kijker onder in de gangen van deze speurneuzengroep aan de hand van hun forumberichten, nieuwsitems en zelf geschoten vlogs ter plaatse, zoekend naar puzzelstukjes in het onherbergzame natuurgebied. Met elke klik door het geboden materiaal verzamelt ook de kijker nieuwe kruimels informatie.