Brenda Fassie - Not a Bad Girl
Brenda Fassie is de populairste zangeres van Zuid-Afrika. Ze is een door het leven geharde en extravagante kunstenares die de verwarring belichaamt waarin haar land verkeert; provocerend, wispelturig en te allen tijde tot het uiterste gaand. Ze is een zwarte zangeres voor zwarte mensen. Haar nieuwe plaat heet 'I'm not a bad girl' en ze meent het serieus; ze wil een sensatie veroorzaken en een internationale ster worden. Chris Austin filmt Brenda Fassie tijdens optredens en heeft een ontmoeting met de muzikanten en de media-manipulatoren die met haar werken in een veranderend Zuid-Afrika en natuurlijk met haar fans.