Chapucerías
Regisseur Enrique Colina trekt slordigheid en nalatigheid in het dagelijks leven in het belachelijke. CHAPUCERÍAS is een satire. Met een humoristische blik worden de gevolgen belicht van een lakse houding op werkdagen. Colina wil de kijkers bewust maken van desinteresse als een sociale ziekte.