Student Love
De Albanese dictatuur was verantwoordelijk voor een droevig intermezzo: een dertig jaar lang uitgestelde relatie. STUDENT LOVE toont het doorwrocht systeem van gevangenissen en interneringskampen voor de vijanden van het regime.