When Life Departs
NÅR LIVET GÅR SIN VEJ is een ontroerende, korte animatiefilm over de ideeën van kinderen over de dood. Sommige kinderen hebben meegemaakt hoe het is om iemand te verliezen die dicht bij je staat: een broertje, een opa of een hond. De animatiebeelden zijn voorzien van uitspraken van kinderen, en zijn gebaseerd op de tekeningen die de kinderen zelf gemaakt hebben.