Egodocument van de regisseur en zijn vrouw die moeten leren leven met de zeldzame aandoening waaraan hun pasgeboren kind Leo lijdt: het syndroom van Ondine, medisch bekend als aangeboren centrale hypoventilatie syndroom, CCHS. Wanneer iemand hieraan lijdt, ademt die persoon niet als vanzelfsprekend en stopt de ademhaling wanneer hij of zij in slaap valt. De aandoening is ongeneselijk. "Dit is zo'n geweldige uitdaging", is de enthousiaste boodschap waarmee de behandelend arts de jonge ouders naar huis stuurt. Ze kunnen het nauwelijks bevatten. Regisseur Tomasz Sliwinski gebruikt de camera als een dagboek, waarin ziekenhuisbezoekjes, de eerste dag thuis, het eerste uitje en andere dagelijkse activiteiten worden afgewisseld met fragmenten waarin hij en zijn vrouw hun gedachten en angsten hardop uitspreken. De maker schrikt niet terug om de levensbepalende verzorging die zij zelf moeten verrichten bij hun zoon, van dichtbij vast te leggen. De documentairevorm lijkt het proces dat het gezin doormaakt te volgen. Langzaam verdwijnen de existentiële overpeinzingen en zien we alleen nog beelden zoals in de home videos van ieder 'normaal' gezin.