Parkside Girls
In haar debuutfilm PARKSIDE GIRLS verfilmde de jonge Deense regisseuse Mia Engberg de geschiedenissen van drie vrouwen die naar New York trokken in de hoop het helemaal te gaan maken in de show business. Maar in plaats van een suite in The Ritz, moesten ze genoegen nemen met een slaapplaats in de Parkside Residence, evenals enkele honderden andere vrouwen en wat heilsoldaten. Engberg monteerde de interviews die zij met deze vrouwen had d.m.v. een split screen naast elkaar. Als de een uitgesproken is, lijkt het net alsof de ander haar aanvult of in de rede valt. Vol vertrouwen dat ze uiteindelijk succes zullen hebben, vertellen ze over de audities, het wachten, de concurrentie en de eenzaamheid. Zoals een van hen zegt: "Ook als ik niet beroemd of zelfs maar semi-beroemd word, hoop ik dat ik niet meer in deze kamer woon als ik 65 ben".