Rocknrollers
Plaatjes draaien, samen oefenen voor een optreden en giechelen om wie de meest vieze scheten kan laten: dat is waar het leven van de drie pubers Sia (15), Bas (14) en Vince (13) om draait. Samen vormen ze de Nederlandse psychedelische blues-rockband Morganas Illusion. Dan wordt Sia depressief. Zijn ziekte lijkt grote gevolgen te hebben voor de broederlijke vriendschap met de twee andere bandleden en het succes van de band. Terwijl ze ontspannen op een Perzisch tapijt liggen te chillen, vertellen Bas en Vince hoe ingrijpend het is om hun zanger en gitarist Sia zo ziek te zien. We zien Sia zijn zestiende verjaardag vieren als een echte rockster, met een grote zonnebril op. Wanneer de camera een close-up maakt van zijn pols wordt duidelijk hoe zwaar de getalenteerde puber het moet hebben. Wordt Morganas Illusion ooit weer de energieke rockband van weleer? Ontroerend coming of age-verhaal over de effecten van een depressie en de heilzame, helende werking van muziek en vriendschap.