Otwarty, zamkniety
Een filmverslag van het 7e internationale theaterfestival van Wroclaw, in oktober 1981. Twee maanden later werd de staat van beleg afgekondigd. Op het festival, dat politiek geëngageerd is, staat het avant-garde toneel centraal. Tot 1989 was het festival verboden, maar met de opheffing van de staat van beleg in dat jaar kwam het uit de illegaliteit.