Life in Fog
Nezhad is veertien en zijn beide ouders zijn overleden. Hij is gedwongen zijn school te verlaten om voor het gezin te zorgen. Om in zijn levensonderhoud te voorzien besluit hij met zijn muilezel goederen over de Iraans-Iraakse grens te smokkelen. Op een dag echter breekt de muilezel zijn been. ZENDEGUI DAR MEH is het laatste deel van een trilogie van regisseur Bahman Ghobadi waarin kinderen die onverwacht in moeilijke situaties terechtkomen centraal staan.