Nowa ksiazka
Een experimentele film over een alledaagse gebeurtenis die op verschillende manieren en vanuit verschillende standpunten wordt bekeken. De tocht die de hoofdfiguur maakt om een boek te gaan kopen in een boekhandel wordt tegelijkertijd op negen plaatsen geregistreerd. Al deze beelden worden gelijktijdig op het scherm geprojecteerd en vormen zo een mozaïek dat onthult op wat voor complexe wijze ogenschijnlijk simpele en dagelijkse gebeurtenissen met elkaar samenhangen.