Het Spijkerkwartier (bezem of BMW?)
In 24 minuten onderzoekt Hany Abu-Assad hoe sommige Turken en Koerden in het Arnhemse Spijkerkwartier omgaan met hun betrokkenheid bij de Europese heroïnehandel. Hoe kan men daar vrede mee vinden vanuit een cultuur van geheelonthouding, waar praktisch niemand zelf drugs gebruikt?