55 Hermanos
De Antonio Maceo Brigade bestaat uit vijfenvijftig kinderen van Cubanen die de revolutie zijn ontvlucht en zich in Miami hebben gevestigd. De kinderen zijn er pro-Castro ideeën op na gaan houden, tot ergenis van hun ouders. De documentaire 55 HERMANOS volgt hen wanneer de brigade Cuba bezoekt, voor het eerst. Ze ontmoeten familieleden, omhelzen oude buren. Jeugdherinneringen komen weer boven.