Unconditional Love
De diepgelovige, tachtigjarige Teresa en haar kleinzoon Rafal hebben al vanaf zijn kindertijd, toen zij voor hem zorgde, een hechte band. Rafal komt nog steeds vaak bij Teresa langs en doet dan klusjes voor haar in en om het huis. Hun liefde wordt echter zwaar op de proef gesteld als Rafal vertelt dat hij homo is.
De film volgt de twee in een aantal ontmoetingen thuis en op bezoek bij anderen, afwisselend gefilmd door Rafal zelf of door een vriendin van hem, in een losse, bijna amateuristische stijl. Teresa blijkt een pittige dame, die het ene moment diep in de put zit omdat ze er zeker van is dat haar kleinzoon door zijn homoseksualiteit gedoemd is tot een eenzaam leven zonder familie, terwijl ze hem het andere moment overlaadt met felle verwijten.
Als Rafal zijn knappe en charmante vriend aan zijn oma voorstelt, ontdooit ze een beetje. De twee kibbelen en discussiëren heel wat af, maar onder alle boosheid en verdriet is de liefde en waardering voelbaar.