Boyz
Jongens zijn ze, maar aardige jongens: Maxime, Julian en Vilas, drie hartsvrienden die zorgeloze dagen doorbrengen op de universiteit van München. In dicht op de huid gefilmde scènes hebben ze intieme gesprekken over wat hen zoal bezighoudt, uitgestrekt op de bank of in bed, gamend of drinkend.
De drie uit verschillende landen afkomstige studenten bespreken de zaken des levens verrassend openhartig, ongehinderd door de steeds aanwezige camera van Maximes oudere broer, de filmmaker. Maar onvermijdelijk breekt de dag aan dat ze afscheid moeten nemen en de grens van vrolijke studententijd naar volwassen wereld moeten oversteken.