Na een overstroming van de Congorivier stond de Congolese hoofdstad Kinshasa, thuis van meer dan zeventien miljoen mensen, eind 2022 grotendeels onder water. Velen hebben geen toegang tot elektriciteit en de kerstperiode nadert.
Deze collectie van korte verhalen bouwt voort op de korte documentaire Up at Night, waarmee regisseur Nelson Makengo in 2019 de IDFA Award voor beste korte documentaire won. Andermaal toont Makengo op observerende maar gevoelige wijze de uitdagingen van een gemeenschap die zichzelf, ondanks het leven in onzekerheid, opnieuw weet uit te vinden.