Andrew and Jeremy Get Married
Zowel Jeremy als Andrew voelen zich seksueel aangetrokken tot andere mannen. Verder verschillen ze als dag en nacht. Jeremy is een gepensioneerde leraar Engels van 68 met verfijnde voorkeuren en een gesettelde vriendenkring, voor wie seks tederheid betekent. Andrew is een afgekeurde buschauffeur van 49 die het liefst ontbijt met een biertje, ooit dankzij verkeerde vrienden op het foute pad raakte en seks associeert met toiletten. Toch gaan ze met elkaar trouwen, op 1 mei 2004, als in Londen het burgerlijk huwelijk is opengesteld voor gelijkslachtelijke paren. Dat mag een mijlpaal heten in een land dat nog niet zo lang geleden de herenliefde tot de illegaliteit veroordeelde.